Transformă-ți complet procesul de vânzare
TLMe - Lead Management Tool
Schimbă radical modul cum echipa ta de vânzări
gestionează leadurile, contractele, scadențele,
încasările, comisioanele și trainingul.
Se pronunță /teleme/.
Eficientizează activitatea echipei de vânzări
Cum funcționează:
1
Pas 1: Importă istoric leaduri
Începi prin a importa istoricul discuțiilor de până acum cu leadurile.
Așa vei știi în permanență în ce stadiu al procesului de vânzare sunt deja aceștia, inclusiv dacă revin după mult timp de la ultimul contact.
Ai tot istoricul telefoanelor, discuțiilor sau întâlnirilor cu ei de până acum sau măcar de acum încolo.
Vânzarea poate fi făcută de orice consultant din echipă – nu doar de consultantul inițial.
2
Pas 2: Gestionează leadurile noi
Agenții iau lead-uri noi doar pe măsură ce au progres cu cele vechi.
Niciun lead nu este pierdut pe drum sau uitat – este fie vândut, fie în proces de cumpărare sau descalificat.
Fiecare vânzare e unică în felul ei.
Unele pot dura mai mult, altele mai puțin.
TLM nu te lasă să pierzi clienții așa cum se întâmplă cu CRM-urile uzuale atunci când ai un volum foarte mare de leaduri calde – de exemplu din webinarii sau alte evenimente.
3
Pas 3: Îmbunătățește procesul de vânzare
Vânzarea se face după un proces clar pre-stabilit. Leadurile se pierd pentru că de cele mai multe ori nu se respectă acest proces.
Team leaderul vede în timp real KPI de vânzare și eficiența procesului.
Integrare cu alte sisteme pentru “training șoptit în cască”, “feedback pe întâlnirea de vânzare”, mesaje predefinite e-mail, sms sau whatsapp.
Generarea și semnarea facilă a contractelor.
Gestiunea plaților și a comisioanelor.
Vezi dacă ți se potrivește!
Programează o întâlnire ca să vezi un demo și
dacă TLMe se potrivește echipei și procesului tău de vânzare.